Podaj swój e-mail, aby otrzymywać najnowsze informacje z naszej strony.

jesteś w dziale: Produkcja filmowa i telewizyjna

Introduction to Media Production 4e

autor: Gorham Kindem and Robert B. Musburger, PhD
ISBN: 978-0-240-81082-9
liczba stron: 536
rok wydania: 2009; czas dostawy 4 tyg.
wydawca: Focal Press

dostępność: NA ZAMÓWIENIE

CENA: 131.25 PLN

do koszyka

do koszyka

Introduction to Media Production began years ago as an alternative text that would cover ALL aspects of media production, not just film or just tv or just radio. Kindem and Musburger needed a book that would show students how every form of media intersects with one another, and about how one needs to know the background history of how film affects video, and how video affects working in a studio, and ultimately, how one needs to know how to put it all together. Introduction to Media Production is the book that shows this intersection among the many forms of media, and how students can use this intersection to begin to develop their own high quality work.

Introduction to Media Production is a primary source for students of media. Its readers learn about various forms of media, how to make the best use of them, why one would choose one form of media over another, and finally, about all of the techniques used to create a media project. The digital revolution has exploded all the former techniques used in digital media production, and this book covers the now restructured and formalized digital workflows that make all production processes by necessity, digital.

This text will concentrate on offering students and newcomers to the field the means to become aware of the critical importance of understanding the end destination of their production as a part of pre-production, not the last portion of post production.

Covering film, tv, video, audio, and graphics, the fourth edition of Introduction to MediaProduction is a comprehensive guide for both students of media and newcomers to the media industry.

Key Features

  • Covers all aspects of digital media production--from conception of the idea to the final end product
  • Introduces students to all forms of media: film, tv, video, audio, and graphics (other books focus mostly on one aspect
  • Reinforces the importance for media artists and practitioners to be aware of the ultimate distribution and exhibition of their media products from the outset of the project
  • Completely revised to show the new theories, practices, and examples involved in an entirely digital world
  • Updated Instructors' Manual with PowerPoint slides for lecture use, teaching notes, test questions, essay topics, and math problems

Contents

Chapter 1: Producing: Exploiting New Opportunities and Markets in the Digital Arena
Chapter 2: The Production Process: Analog and Digital Technologies
Chapter 3: Producing and Production Management
Chapter 4: Scriptwriting
Chapter 5: Directing: Aesthetic Principles and Production Coordination
Chapter 6: Audio/Sound
Chapter 7: Lighting and Design
Chapter 8: The Camera
Chapter 9: Recording
Chapter 10: Editing
Chapter 11: Graphics, Animation, and Special Effects
Chapter 12: The Future and Your Career

Inne produkty z tej samej kategorii

JAK REDAGOWAĆ NAPISY DO FILMÓW

JAK REDAGOWAĆ NAPISY DO FILMÓW

img

Autorka podpowiada, na co należy zwrócić uwagę w trakcie pracy nad filmem, jak uniknąć podstawowych błędów i czym kierować się podczas tłumaczenia. Jako suplement - dodano rozdział o ...

img
do koszyka
do koszyka
 
INTERMEDIUM cyfrowa przyszłość filmu i telewizji

INTERMEDIUM cyfrowa przyszłość filmu i telewizji

img

Książka jest kompletnym przewodnikiem po ewolucji współczesnych masmediów. Opisuje kierunki przeobrażeń środków masowego przekazu pod wpływem cyfrowych technologii. Pokazano w niej drogę jaka prowadzi od powstawania naturalnych dźwięków i obrazów, poprzez ich rejestrację z użyciem tradycyjnych nośników, aż do ich zintegrowanej cyfrowej formy jaką przybiorą w niedalekiej przyszłości pod postacią jednego wspólnego interaktywnego medium - Intermedium.

img
do koszyka
do koszyka
 

Wartość: 0 PLN
Liczba produktów: 0

img

Przechowalnia
Liczba produktów: 0

banner

banner

 

 

POLECAMY W SIECI
img

Promocje Nowości Bestseller O firmie Księgarnia Szkolenia Regulamin Twój koszyk Pomoc Kontakt Mapa serwisu
oprogramowanie SOTE
projekt i realizacja STUDIO IMPULS


Reprodukcja w jakiejkolwiek formie na jakimkolwiek nośniku bez pisemnej zgody redakcji audiologos.pl zabroniona.
audiologos.pl © 2007-2012 Wszelkie prawa zastrzeone.
[X]
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.