Podaj swój e-mail, aby otrzymywać najnowsze informacje z naszej strony.

jesteś w dziale: Dźwięk w filmie i multimedia

Dźwięk w filmie. Teoria i praktyka

autor: Yewdall David Lewis
ISBN: 978-83-927215-5-0
liczba stron: 583
format: 16,5x23,5 cm
rok wydania: 2011
wydawca: Wydawnictwo Wojciech Marzec

dostępność: 24h

CENA: 79.00 PLN

do koszyka

do koszyka

Dźwięk w filmie. Teoria i praktyka - wszechstronnie bada temat dźwięku dla obrazów filmowych i produkcji telewizyjnych z naciskiem na rzeczywiste problemy i rozwiązania. Książka pokazuje, jak osiągnąć wspaniały dźwięk mimo niewielkiego budżetu, braku sprzętu i niekoniecznie idealnych warunków nagrania. Dzięki doświadczeniu autora, innych najlepszych specjalistów od dźwięku i mocnemu ugruntowaniu praktycznych technik, ta książka dostarcza przykładów wziętych z pracy na planie i odpowiednich danych technicznych, jak również oceny i zrozumienia procesów związanych z powstawaniem artystycznego dźwięku. Bada dźwięk z punktu widzenia głównych specjalistów dźwięku na planie, którzy nie tylko opisują współczesne metody pracy, ale również dzielą się praktycznymi poradami, które przeprowadzą czytelnika bezpiecznie przez mnóstwo pułapek.

Spis treści

Rozdział 1 Wtajemniczenie w sztukę realizacji dźwięku
Rozdział 2 Amatorskie początki
Rozdział 3 Przemijanie tradycji i wejście w nową erę
Rozdział 4 Sukces lub porażka. Zanim ruszą kamery
Rozdział 5 Produkcyjne pole bitwy
Rozdział 6 Z planu do laboratorium
Rozdział 7 Montaż obrazu a użycie dźwięku
Rozdział 8 Zgrania próbne i testowy pokaz z udziałem publiczności. Czy naprawdę ich potrzebujemy?
Rozdział 9 Przegląd materiału na potrzeby dźwięku i muzyki
Rozdział 10 Nagrywanie efektów dźwiękowych. Prawdziwa zabawa i przygoda
Rozdział 11 Archiwista dźwięku, strażnik dźwiękowego imperium
Rozdział 12 Projektowanie dźwięku. Mity i rzeczywistość
Rozdział 13 Montaż dźwięku. Rach-ciach: montujemy!
Rozdział 14 Montaż dźwięku. Jak radzić sobie z wyjątkowo niskim budżetem?
Rozdział 15 Montażyści dialogów. Cisi hollywoodzcy bohaterowie
Rozdział 16 ADR (postsynchrony) i pętlowanie. Synchronizacja ruchu warg i dźwięku
Rozdział 17 Foley (efekty synchroniczne): sztuka stawiania kroków, poruszania rekwizytami i szeleszczenia materiałami
Rozdział 18 Technologia nieliniowa. Cyfrowe stanowisko robocze
Rozdział 19 Kompozytor - współpraca albo życie
Rozdział 20 Zgranie dźwięku. Premiksy i ostateczny miks
Rozdział 21 Wschodzące technologie. Rekonstrukcja dźwięku i kolorowani
Rozdział 22 Jej wysokość Nagra IV-S (analogowa)
Słowniczek

Inne produkty z tej samej kategorii

Polska muzyka filmowa 1945-1968

Polska muzyka filmowa 1945-1968

img

Jest to pierwsza na polskim rynku książka opisująca polską muzykę filmową w okresie, kiedy to w następstwie politycznych zwrotów jednoczesnym przeobrażeniom ulegały i muzyka i kino. Muzyka filmowa rozpatrywana jest zawsze w kontekście dzieła, ...

img
do koszyka
do koszyka
 
Angielsko-polski słownik terminologii filmowej

Angielsko-polski słownik terminologii filmowej

img

Słownik zawiera ponad 10.000 haseł dotyczących terminów filmowych, telewizyjnych i wideo, a także komputerowych i prawno-ekonomicznych związanych z produkcją filmowo-telewizyjną, w tłumaczeniu z języka angielskiego na język polski. Zawiera ...

img
do koszyka
do koszyka
 

Wartość: 0 PLN
Liczba produktów: 0

img

Przechowalnia
Liczba produktów: 0

banner

banner

 

 

POLECAMY W SIECI
img

Promocje Nowości Bestseller O firmie Księgarnia Szkolenia Regulamin Twój koszyk Pomoc Kontakt Mapa serwisu
oprogramowanie SOTE
projekt i realizacja STUDIO IMPULS


Reprodukcja w jakiejkolwiek formie na jakimkolwiek nośniku bez pisemnej zgody redakcji audiologos.pl zabroniona.
audiologos.pl © 2007-2012 Wszelkie prawa zastrzeone.
[X]
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.